torsdag 10. mars 2011

Ice og Peter Pan.

Da var vell tiden inne for å vise frem mine to herlige skapninger.
21 Februar gikk turen til Jennyrose's Chinchilla i Lillehammer for å hente hjem to herlige skapninger nemlig Peter Pan og Ice. Etter 2 ukers venting og kontakt med oppdrettet om hvordan sammensetningen av guttene gikk var tiden inne for å få dem hentet. Jeg hadde hilst på Ice i forvei, men aldri sett Peter Pan på noe annet en bilder så spenningen var stor. Spenningen var også ekstra stor med tanke på Lucifer som satt hjemme å ventet. Når jeg fikk holde lille Peter Pan for første gang var spennende og veldig nervøst, der sto jeg med et lite nøste på 2 måneder i hendene. Lucifer ble utrolig nysgjerrig når disse to kom hjem, men nå går praten helle tiden og han har blitt en helt annen gutt etter han fikk selskap. De står i to forskjellige bur, men det er bra selskap i det.

Så Tussen takk til Jennyrose's chinchilla for at jeg fikk kjøpe disse herlige skapningene.

 Gode Ice gutten til 
mamma'n sin.
Ice er da 2 år gammel og 
en herlig gutt med herlig gemytt og 
personlighet.
Lille Peter Pan gutten 
til mamma'n sin.
Dette lille nøstet blir snart 3 måneder
og er en utrolig rastløs fyr.
Stor personlighet i liten pakke en stund til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar