søndag 21. august 2011

Hva er en venn?

Jeg sitter her å tenker. Som jeg har gjort om akk det samme evnet før. Hva er egentlig en venn?
Når man er ung skal man leve helle livet med sin venn, sin bestevenn,men man tenker aldri på realiteten, dette er noe man ikke ser som ung. Jeg har gode venner, men jeg har også venner som var mine beste. Men som skuffet meg på en måtte jeg ikke helt vet om jeg klarer å tilgi? hva gjør man når man finner ut at en venn har verdier du spyr av? klarer man da å se forbi verdiene eller er tiden inne for å gå videre? Jeg tok valg som sto til mine verdier, men venner hadde ikke de verdiene jeg verdsett ved en venn, valget ble for tøft de var feige. Så hva gjør man? jeg bryr meg så klart. Melinger og mobil samtaller ble bare utsatt mer og mer, vi levde vært vårt liv. Jeg med ting jeg brydde meg om og du med det du brydde deg om? kanskje er det på tide å gå videre, finne folk som faktisk er tøffe nok til å ta et valg? som har verdier i livet sitt som jeg kan være stolt av og like?
Pinnen er sendt videre det er din tur til å bestemme deg, bestemme deg for hva du vill og syns er rett. Jeg gidder ikke å sitte her å bare spør hvor høyt jeg skal hoppe når du sier noe..
Så hva er egentlig en venn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar