lørdag 3. desember 2011

Ja hva skal man si bloggen har igjen kommet i andre rekke etter mange andre ting her i livet, tiden strekker ikke alltid til.
Her er vell alt bare bra med alle dyrene men dessverre valgte mine tre kjære hamstere å forlate denne verdenen for alltid. Sorgen som disse små gir når de vandrer videre er helt enorm, men når alle tre valgte å forlatte livet samtidig ble utrolig hardt, brått sto alle burene tome og maten ble stående urørt i hylla si.Nå er det over to måneder siden de vandret, men maten står fortsatt urørt i tette beholdere ( så er det noen som trenger noe til hamstern sin er det bare å rope ut, jeg gir det bort ) jeg har ikke bestemt meg enda om jeg har lyst på hamster igjen rett og slett pga de lever så utrolig kort tid, men de gir så utrolig mye glede den tiden de faktisk er med. Men du vet at de bare lever ca 1-3 år. Er det vært å ha et dyr man veit vill dø  innen kort tid , selvom gleden de gir deg? Jeg savner fortsatt lyden av hjulene dems, de små søte pels ballene som løp mot bur døra for kos og en godbit, men jeg har jo Chilla guttene mine og degus gutta. Så det får vell kanskje holde ei stund til. Tror i alle fall ikke at jeg kommer til å selge burene enda, for hvilket bur skal jeg selge? bare det å selge buret/ hjemmet til barna mine er vondt å tenke på. Det kan jo hende jeg trenger et bur en gang til en liten en som trenger et nytt hjem, man vet jo ikke.
Tiden får vise.

ellers har jeg tenkt utrolig mye på om jeg skal slutte å blogge eller ikke, pga jobben på Ungdomshuset. Føler på en måtte at det ikke passer seg å dele så utrolig mye på en blogg med den jobben , men jeg får vell prøve en stund til. Å se om jeg faktisk kommer til å få tid til å blogge.

Ellers går livet sitt vante gang , med dyrene og jobb. Så da får vi se hva tiden bringer og hva neste innlegg blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar