mandag 18. oktober 2010

Funklende perler.

Da har katten min blitt lagt ( ja du leste riktig ) de fleste skriver vell at ungene er lagt, men her i huset er det faktisk den ene av kattene som blir lagt. Min kjære lurven har funnet ut at når kl tikker seg mot 24:00 skal han sove å det i senga til mamma. Så når maten er spist er det bare å følge han opp så han får lagt seg da skal dyna ordnes og natta frase sies, han legger seg ikke ned før alle fraser er blitt sagt. Jeg har mange ganger virkelig tenkt at det er ingen katt jeg har , men en baby, men men alle har sine særegenheter. Å han er litt særegen kan vell sies.  Den sorte er lurven og den andre er hans søster når de var mindre nå har de blitt 2 år.


Barnegenseren ble ferdig i dag også så den kommer det bilder av i morgen når tråder er festet, men tenkte jeg kunne legge ut noen av smykkene jeg har lagd. Dette er en hobby jeg har hatt i 7 år tror jeg det blir, men problemet mitt er at smykke produksjon går i bølger jeg må lage når inspirasjonen er på topp så da blir det som regel en del kan man vell si og natte søvnen er det også veldig synd på når inspirasjonen er på topp.
Blått kjede med glass dråper og wire. For å knekke litt brukte jeg også noen stål sløyfer som vises litt dårlig.


Helt enkle armband der jeg har brukt 2-4 tråder for å lage litt andre effekter.
Et sett med kjede og armbånd i fargen perlemor lagd på samme måtte som bilde over.

Et kjede med nesten blod røde dråper og mørke blå for å holde trådene samlet samme teknikk som over.


Så to vevde der endene er flettet.

Så da skal man kose seg med tv og strikking resten av kvelden. Med et herlig garn jeg kjøpte på europris på pinnene. Det er utrolig mykt så jeg tror det blir en søtt liten genser.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar