fredag 29. oktober 2010

Gensere.

Sorry for dårlig blogging folkens,men her har vi hatt dårlig nett tilgang helle uka. Den typen nett som blir borte vært 10 min. Veldig frustrerende.!
  Men her kommer i alle fall noen gensere jeg har strikket.

I 9 måneder jobbet jeg i barnehage på et asyl-mottak kunne ikke ønsket meg en bedre jobb. Det var virkelig en drømme jobb der det meste gikk på engelsk og kroppsspråk. Det som forundret meg mest var faktisk at barn ned i 2 år's alder pratet så og si flyttende engelsk! Med denne jobben kom også det som skulle bli mitt navn på jobb, jeg het ikke gina, men mamma gina eller rett og slett bare mamma. Tilogmed foreldrene kalte meg til slutt mamma. Jeg knyttet utrolig sterke band til barna " mine ". Det var så rørende å se hvor tillit's fulle foreldrene var med å la en på 19 passe det kjæreste de hadde.
   På disse 9 månedene ble sterke band knyttet til både barn og foreldre. Jeg har ikke jobbet der siden juni, men jeg går fortsatt å savner barna " mine " så det snart er u liderlig. Så derfor har jeg da strikket gensere til de barna som fortsatt er der oppe.

Sang til min søte små.




Den Første Genseren er strikket til en litten
Gutt på snart 2 år. 
Strikket i garnet Punto Color på pinne 
nummer 4.
Genser nummer 2 er strikket til en gutt på 
snart fire.
Strikket i garnet magi på pinne
nummer 3.
Dette var den første jeg strikket så derfor 
litt rar Vrang bord.

Genser nummer 3og 4 kommer senere i kveld sammen med prosjektet jeg driver på nå. En genser i krølle garnet de hadde på Europris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar