lørdag 26. februar 2011

Lucifer.

Min kjære Lucifer er en stor personlighet i en liten pakke .han har en utrolig stor personlighet å liker virkelig ikke alle. Han er en gutt som viser både glede og sinne med helle seg. 
   Han er kanskje ikke den mest hengivende gutten ovenfor alle andre, men får meg er han verdens beste gutt. Som både koser og gir meg mye " trøbbel " igjen om en dag. Det er ikke til å legge under en stol at denne lille engelen styrer både rommet og de andre dyrene. Dette er noe jeg har gjort selv, han er vandt til godis runde en gang om dagen å dette gir han virkelig uttrykk for , vis ikke dette har hendt enda.
   Det koster han ingen ting å bite de han ikke liker, men han er mitt dyr å så sant vi har det bra sammen spiller ikke noe annet noen rolle. Dyr skal ha en personlighet og behandles der etter, er det noen han ikke liker så skal han fortsette med det. Jeg har ingen planer om å " tukte " han til å like alle. Dette blir bare å undertrykke hans personlighet.


Min lille engel.

Bryan Adams - Get of my back.
Dette er en sang som beskriver han 
så utrolig bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar