lørdag 31. desember 2011

Nytt år.

I dag er tiden inne for å takke 2011 for både gleder og sorger, for å kunne ta året 2012 inn i varmen. Et nytt år med mange nye muligheter, nye gleder og nye sorger, for sorg og glede går hånd i hånd. Året 2011 har gitt meg utrolig masse, utrolig mange gode minner, men også mange sorger og tårer. Dette året har bare gått en vei som er rett opp, mange ting har bedret seg til det beste, men uansett hvor mange ganger man sier til seg selv at dette året skal bli det beste noen gang, må man huske at bagasjen og erfaringer fra andre år ligger i ryggsekken, å kan risikere å rive ned en mur som er godt bygd. Men alt som ikke dreper gjør oss strekere.
    Men endelig er året her, året jeg har sett frem til i helle 2011. Dette året vet jeg med sikkerhet kommer til å bli et utrolig bra år, med forandringer i vente og mange gleder, men bagasjen er der.
  
ting som hendte i år's skiftet 2010/2011
- I midten av desember ble jeg Chilla eier for første gang, til min kjære Lucifer.
- 21 Februar var jeg å hentet mine kjær gutter Metamorphus peter pan og Golden ice.
    - Det var også på denne tiden Tuppen og Lillemor flyttet til meg, og herkules kom en liten måned senere. Hvil i fred  barna mine
- Ble den lykkelige eier av Hugin, Munin og Odin.
- Utrolig mange fine turer på min kjær Svarten
- Andre plassen i Distanseritt med svarten, Og mamma og Magic fikk endelig første plassen jeg syns de fortjente.
- Hestens dag.

Det har hendt så utrolig mye bra, men er ikke alt man orker å skrive. Men året 2011 har vært bra.

Godt nytt år til alle der ute, husk å feire med måtte å tenk på dyrene, når det bråker av fyrverkeri alle steder.

Er

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar