mandag 20. desember 2010

Ny beboer.

Lenge siden forje innlegg, men her ha ting gått i et helle tiden. Jeg har nemlig ordnet til den nye beboeren her i huset. Jeg har endelig etter mange år med ønsker fått kjøpt meg en Chinchilla som skal få seg en venn ettervert. Den lille skapningen har jeg ønsket meg siden jeg var 10 år gammel, men når de ikke er noe dyr for barn ble det til at jeg tuslet rundt med kaninene mine i stede. Denne lille vennen er 3 år gammel og utrolig herlig. Regner med at bilder taler sitt.
Er snart en uke siden han kom i hus, men kan vell si han har blitt husvarm aleredde. Bildene under er fra den andre løpe turen han hadde her, i min seng vell og merke, men så utsom det var moro nok.
 
Lurven hilser på den Lucifer som han mener
har tatt rommet hans.
Ja Lurven sliker seg rundt munnen, men de var helle
tiden under oppsyn.
                                            

4 kommentarer:

  1. Næmmen hellandussen da! Noe så vakkert!:o)

    Takk for at du deltok i julekalenderen min:o) dagens vinner ligger nå ute på facebooksiden til bloggen min:
    http://www.facebook.com/pages/Emmieverlasting-blogg/203384347254?ref=ts
    Neste luke blir lagt ut rett etter kl. 24.00

    Ha en god natt:o)

    SvarSlett
  2. lille bortskjemte nurket !!!
    hadde ikke helt lyst til å selge han , men nå kunne han vel ikke fått det bedre , så nå savner han nok ikke meg ett sekund ;-) glad han ble din :-)

    SvarSlett
  3. Jeg forstår deg så utrolig godt.Han er så utrolig herlig å ser utsom han har roet seg ned så :)

    SvarSlett
  4. Hei! Du ble trukket ut som vinner av dagens luke i julekalenderen min!:o) Det var på tide syns jeg, du har deltatt mange ganger:o)
    Send navn og adr. til emmieverlasting@live.no så sender jeg deg bildet!

    SvarSlett