søndag 30. januar 2011

Dagene kommer og dagene går.

Da har man faktisk passert over en uke siden jeg blogget sist, men her har dagene gått med til å sy henge køyer til prinsessene mine og prinsen. Så da jeg har løpt i alle butikker jeg kan tenke meg har fleece pledd, for å få kjøpt noen med artig mønster. Det store problemet med dette var jo så klart at jeg ikke fant noen alt for artige mønster,men fant 4 stk jeg syns var fine. Så da ble det i første omgang sydd en hengekøye til dem hver , når køyene var sydd sto man igjen ovenfor et stort problem hvordan henge de opp? da var gode råd dyre ( ting skulle jo egentlig ha hendte for en uke siden i mitt hode ) på biltema fikk jeg kjøpt maljer som jeg brukte der jeg lagde hull som  kjetting går og karbin kroker til å henge opp med, Amundsen reddet meg når det kom til kjetting og små ringer man bruker til nøkkelringer. Disse sitter da i karbinkroken og i kjettingen på under siden av køya.

Henge køya til Lucifer.
 Henge køyene til jentene.
 Og som dere ser har jeg også trukket bur plata til
Lucifer i samme mønster som 
hengekøya bare i motsatte farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar