fredag 7. januar 2011

QUIZ..

Svar på disse spørsmålene og send til meg på mail adresse angelordream@live.com
Noen av svarene står i innleggene på bloggen.( fra 1-4 )
Skriv  gjerne en kommentar på bloggen om at du er med.

Noen spørsmål om meg og dyra.

1:Hvor gammel er jeg?
2:Hvor gammel er hesten min?
3:Hva er det jeg prøver å sette lys på med bloggen min?
4:Hvor gammel er min Chinchilla?

Spørsmål om div dyr?
5:Hva heter verdens minste hesterase?
6:Hva heter kjæledyret som gjemmer maten sin?
7:Hvor gammel må du være i de fleste dyre butikker for å kunne kjøpe dyr uten underskrift fra foreldre?
8:Hva heter dyret som hopper fra tre til tre?
9:Hvilket dyr sier vi skifter ham ( bor i skogen )?
10:Hvor mange Chinchillaer er det anbefallt å ha sammen?
11:Hvem er skogens konge?

2 kommentarer:

  1. Det er Trine som deltar. Elsker bloggen! =D Fast leser. =)

    SvarSlett
  2. Hei! Skulle gjerne reklamert for quizen din, men har desverre ikke sett at du har lagt inn en kommentar, det er fordi jeg har vært veldig opptatt denne uken med skolearbeid. Blir det noe av quizen alikevel?
    Trine

    SvarSlett