onsdag 5. januar 2011

Slu julegave!

Da var julen over for denne gang, hyggelig med jul, men så utrolig godt det er å komme tilbake til hverdagen igjen. Julen i år førte med seg verden's mest komiske gave.. Min kjære bror hadde vist hatt det veldig moro med sin søster som aldri har kunnet fordra å gå på ski,dette måtte man jo utnytte. Må innrømme jeg ble mindre glad når jeg oppdaget at under treet var det en gave med ski, som jeg fant ut var til lille meg! jeg kunne ikke forstå hva han tenkte med og forsto enda mindre når min kjære mor og bror satt å gliste så godt når jeg åpnet denne slue gava, men forsto litt mer når jeg så det var hengsler på den. Jada han hadde lagd sammenleggbare ski!! må jo si at det hadde vært artig å prøvd dem bare for å se om det faktisk går ann å bruke dem noe jeg ikke tror he he,han har tilogmed skjært de for at det skal kunne gå ann å sette på binding ( men tror ikke jeg trenger den plassen. )

 Men var egentlig ikke så utrolig merkelig at han kom på noe sånt heller,når han til en pepperkakehus konkuranse laget en pepperkakepc med en kamerat. Veldig fiffig..


 I morgen legger jeg ut en konkurranse for dere med gnagere så følg med..

3 kommentarer:

  1. Kreativ bror du har, hihi. Du får finne på en passende hevn til neste gang.

    SvarSlett
  2. Haha, så artig gave da! kreativt altså;o)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Han fikk da en vekke klokke med propel som man må fange, så har vell tatt igjen hehe.

    SvarSlett