tirsdag 16. november 2010

Dystre farger på bloggen??

Da sitter man her igjen med musikk godt plassert på øret og 14 kulde grader ute. brrrr. Dette er virkelig tiden for å sitte inne å kose seg med strikking. Begynner da å nærme meg ferdig på genser nummer 7 også nå, å gjett om det skal bli fint. Har aldri vært borti noe som har vært så tungt å strikke noen gang,men nå har jeg da i alle fall begynt på arm nummer 2 så da begynner det å bedre seg litt. Så mellom genser 7 og 8 regner jeg med at jeg skal prøve meg på en Muffinslue skal bli moro å se hvordan det går ja. Kanskje jeg blir hektet på det i stede for genser? nei regner med det blir en god blanding av begge deller. Alltid bra å ha flere bein å stå på.
   Som dere ser vis dere har vært her inne før, har jeg forandret litt på utseende på bloggen, men vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Satt i flere timer for å finne ut hvilken farge jeg skulle ha. Ente opp med sort som dere ser, men syns det ble så utrolig dystert.Hvordan syns dere det er å lese den sånn den er nå med hvit skrift og sort ellers?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar