fredag 12. november 2010

Mine kjære katter.

Dere gir meg en glede i livet jeg ikke trodde var mulig. Dere gir meg all deres 
Kjærlighet all deres hengivenhet.
Dere er helt avhengig til en vis grad av meg, at jeg gir dere mat
selvom dere kan fange ute, å så stolte dere er når dere kommer inn med deres fangst. 
Som helt skal ligge der det er størst sjanse for at " lille mor " tråkker på det,
da helst på sommeren å " lille mor " skal ut 
for å ta seg en røyk å uten sko. 
Dere trenger meg for å få kos selvom dere kan få det av de andre
av deres art.

" lille mor " kan bli veldig oppgitt av dere, når hu skal spise å dere
skal smake. Når hu glemmer at dere har veldig lyst på 
osten hu har på brød skiva, så hu går for å hente noe. Så brød skiva ligger 
et sted tilbehør et annet og så klart osten sitter
dere å gnager på, men man kan ikke bli sint på dere pga det
det var jeg som glemte meg.

Finnes det noe mer kos å se dere alle sitte å vente på 
Kjøtt deigen når jeg setter kniven i en løk?

Dere er så hengivende til at jeg er der, at jeg koser når dere bafaller meg til det!
Mitt liv går på å " være deres slave "
Dere gir meg virkelig en glede her  i livet jeg ikke viste var mulig.



Min lille Angel.
Lille Minnie mi.
Lengst ned Littler blue moonchild (alias bebin)
Øverst min høyst savnede Tigergutt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar