tirsdag 16. november 2010

Utseende på bloggen.

Dette kunne jeg jo også skrevet i innlegget før i kveld, men fant ut at jeg skulle gjøre det sånn i stede. Som jeg skreiv satt jeg lenge for å prøve å få til noe annet. Jeg skulle egentlig ha noe lyst i fargen som står til håp og glede, men fant ingen ting som passet så da ble det sort. De to lysene i headeren har forskjellig betydning.Det ene står der tent for alle dyrene som har tapt kampen i et liv med mishandel og de som fortsatt kjemper. Mens lys nummer to er tent for de samme grunnene,men er da til menneskene. Dette er det dessvere allt for mye av. Derfor fallt det meg naturlig å ha dette med i headeren. Teksten stedet for de stemmløse er en så enkel grunn til, for jeg skriver jo ofte om dyrene som ikke kan prate om ting. Derfor prøver jeg da å gi de en " stemme " ved å sette lyset på ting vi vet om , men hellst gjemmer bakerst i hode i en blogg verden som er preget av sminke og mote.

   Planen videre på bloggen er å ha et innlegg i uka der jeg skriver om ting som står meg nært, først ut her var jo dyremishandlig. Jeg velger å gjøre det på denne måtten for jeg har prøvd å ha en ren blogg der jeg bare skreiv om sånt, men det ble for mye. Så da fant jeg ut at ja en dag i uka med innlegg om tingene som jeg kjemper og brenner for. Jeg tenkte dette skulle være vær tirsdag , men innlegget for i dag får komme i morgen. En annen ting jeg har tenkt på er å ikke ha bilder i de innleggene, for dessvere er det så mye stygt der ute så å få bildene slengt i øya er ikke no trivellig så da tror jeg heller jeg bruker bilder av glade dyr for å få kontrasten.
Kom på at jeg har jo ikke vist frem den store gutten her 
i huset. Så der kom han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar