torsdag 4. november 2010

Nytt hanarbeide.

Da har man endelig fått tatt bilde av de tre siste genserne. Der to er til barna på gamle  jobben og en veit jeg ikke hvordan det blir med. Jeg veit virkelig ikke hvordan jeg har fått dilla på å strikke gensere , men tror kanskje det kan ha noe med at det er litt mer jobb en pulsvanter som er det eneste jeg strikket før. Jeg er ikke så glad i ting som har 100% symmetri , men at barne genserne som jeg strikker skal være " lekene" litt anerledes med farger som blir mikset, men fortsatt med symmetri i form av farger og en rød linje som skal gå igjen gjennom hele prosjektet.
Genser nummer 1 er strikket til en liten gutt som 
blir 3 år.
Strikket i garnet.
Det eple grønne er senja garn og den røde er 
Blend Bamboo. 
Håper virkelig dette er en kobling av garn funke.
Strikket på pinne 4.
 Genser nummer 2 strikket til ei jente på 4 år.
Strikket av garnet punto color.
Strikket på pinne 4.
Genser nummer 2 som jeg får se om jeg gir bort, men regner 
med at den får en eier med tiden.
Strikket i krølle garn de hadde på europris en liten 
stund. 
Dette garnet var ikke det beste å strikke av, men jeg kom i mål.
Strikket på pinne nummer 5.



2 kommentarer:

  1. Fine gensere! Du har blitt en racer på genserstrikking du. Synes den i midten var superfin!

    SvarSlett