tirsdag 23. november 2010

Ny genser og tre veldig nyskjerige små.

Har vært lite blogging fra denne kanten de siste dagene, men av og til er det utrolig godt å kunne sitte for seg selv med musikk strikke og bare slappe av. Tenke på hva man skal blogge om.
   Jeg har da funnet ut at for en som hater alt som starter med ordet opp som i oppskrift,oppgave osv, faktisk klarte å strikke den utrolig søte muffins lua, dette har resultert i tre stk, vell og merke etter jeg var ferdig med å banne for meg selv når jeg raknet forsøk nummer 1, bare for å finne ut at vis jeg hadde fortsatt en liten stund til hadde den blitt riktig, tålmodighet hva er det? men jeg kom i mål. der av den ene ble litt vell liten kan man si, litt små pinner og tynt garn er ikke det beste, men man kan ikke gi seg så man strikket de andre på dobbelt garn så nå kan de brukes. Legger ikke ut bilde i dag når jeg mangler krem kanten på en og dusk og krem kant på den andre.
   Etter et par turer på garn raid måtte man også etter en rolig bønn fra min mor, reise for å kjøpe seg en boks å ha alt i, forstår at hun ble litt lei av å ha garnet mitt i poser her,men må innrøme jeg fikk litt sjokk når den boksen ble full. Hadde da regnet med å kunne ha litt ferdige ting oppi også,men ingen
 plass der i gården nei.  
Har da fått ferdig stilt en genser også.
Denne gangen rosa og gult. var ikke så lett å ta bilde av det rosa 
i selve genseren. Spesielt ikke når jeg hadde tre hjelpere
som måtte forsikre seg om at alt gikk riktig for seg. 
ikke skulle de flytte seg, så da kommer de på bloggen.
Strikket  av garnet Trysil garn type baby ( står ikke mer )
Pinne nummer 4.

Her er det Snøfte som inspiserer.
                                                     
 Her skal Voice passe på at alt er riktig.
 Og til slutt Nose fant ut det var en perfekt seng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar