tirsdag 9. november 2010

En liten hjerteknuser og en ny genser.

Da var genser nummer 6 kommet av pinnene, denne gangen er også ender festet når bilde blir postet. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det skal være så gørr kjedelig å feste ender , men så moro å lage. Jeg sitter å bare gleder meg til jeg får det jeg strikker av pinnene, men det blir som regel liggende med tråder u-festede en liten stund mens jeg begynner på noe annet.
    Så nå er genser nummer 7 på pinnene som blir gul og rosa. Jeg har virkelig blitt hektet på dette med å skape gensere, kan ha noe med at det er noe jeg får til he he, men blir snart et hunde dekken på pinnene nå og kanskje noen små ting som passer med genserne.
Genser nummer 6 i rekka.
Er strikket av garnet bamboo.
På pinne nummer 4.
Denne er enda eier løs.
men håper denne skal holde noen varme snart.

Dette garnet er på pinnene nå.
Der ente man på en liten 
genser til en søtt jente.
Dette blir mange bilder i et innlegg, men må jo bare vise frem en av mine kjære hjerte knusere. Dette er da vår lille katt unge med navnet Snøfte, pga han var litt forkjølet som liten stakar. Han har funnet ut at den beste plassen her på jord er på skuldrene til sine mødre som på dette bilde. Å han bryr seg ikke mye om man lager mat eller noe for der skal han sitte. Å han ser helst at " lille mor " ( meg ) har på seg kose dressen sin på kvelden så han får sove i hetta.
Disse ble tatt når jeg tok bilde av 
de forje genserne.



2 kommentarer:

  1. Fine gensre du har strikket! :)

    Herlig pus da, og katter vet jammen hva de vil!

    SvarSlett
  2. Takk. Ja katter vet virkelig hva de vill ja.

    SvarSlett